Https://www.telekom.ro/......asistenta/ Asistenta apoi Contact si alegi varianta convenabile.
Daca nu rezolvi, contacteaza ANPC: http://www.anpc.gov.ro/articol/575/date-contact
Au obligatia legala de a-ti repara aparatul in garantie in termen de maximum 30 zile.
In caz contrar, ai dreptul sa-l declari ireparabil si sa ceri un alt aparat (telefon).
Mai ai si dreptul sa refuzi si plata acestei luni de facturare, daca n-ai vorbit de pe acel numar o luna intreaga, din vina lor. (n-ai bagat si folosit cartela SIM in alt telefon in acea perioada).
Daca nu iti vine saptamana asta e posibil sa mai dureze o luna, sarbatori, vacanta, nesimtire...
Acum multi ani am dus si eu un telefon la ei fiind in garantie, mi-a venit dupa doua luni si nu l-au reparat pe motiv ca au gasit apa in el, dar cand am fost la un service in oras cu totul alta era problema, dar era destul de scumpa reparatia si a fost mai simplu sa-mi anuleze garantia.
Cred ca poti sa faci reclamatie la protectia consumatorului, trebuie sa mai cauti cum se procedeaza, care e termenul sa nu faci aiurea, dar oricum sunt scarbosi.
Telekom e o firma destul de mare, insa nu ofera servicii foarte bune. Te asigur ca Telekom nu are ce face cu telefonul tau, doar suna la Service si vei afla, in cel mai bun caz, faptul ca telefonul tau este la Telekom sau e pe drum.
Problema este ca nici tipa de la magazinul la care am dus telefonul nu vrea sa imi dea numarul de la service si nici sa sune ea. De cate ori am sunat-o imi zice in scarba ca o sa ma anunte ea cand o sa vina telefonul.
Vorbeste cu altcineva, in tot magazinul Telekom exista doar un angajat?
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: