In functie de retea :
raspuns Orange
Serviciul Clienti iti furnizeaza rapid si permanent - 24 de ore din 24, informatii la zi despre serviciul Orange PrePay.
Apeleaza numarul scurt 444 de la telefonul tau mobil sau 021 203 30 33 si urmeaza instructiunile.
La orice apelare, primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa alegi limba de comunicare apasa tasta 1 pentru romana si 2 pentru engleza.
Apelati Serviciul Relatii cu Clientii – Cosmote la numarul 1234
Apasati succesiv, insa numai dupa schimbarea meniului vocal, urmatoarele taste: 1 – 4- 0
1 – este limba aleasa, in cazul de fata – limba românã.
4 – Program loialitate "Cosmote pentru tine"
0 – intri in legatura cu un operator Cosmote
Daca doresti sa vorbesti cu unul dintre Consultantii nostri, selecteaza optiunea 0 (zero) si apelul tau va fi preluat in cel mai scurt timp.
Intre orele 7:00-22:00, accesul la Serviciul Clienti este gratuit. Dupa ora 22.00, apelul este taxabil.
Vodafone :
*222 - apel gratuit de pe telefonul mobil
0372 02 22 22 - apel gratuit în reţeaua Vodafone
Luni - Vineri
8:00 - 22:00
Sâmbătă - Duminică
8:00 - 18:00
Poate ca ti-ai terminat traficul sau daca e o problema suna la ei.Depinde ce retea esti.
Nu e din cauza traficului si sunt la Vodafone.
Poate s-a terminat netu pe telefon.La multe abonamente netu e limitat pe luna daca nu cumva folosesti wi-fi atunci e vina lor sau s-a stricat modemu sau telefonul.