Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/orange/orange-yomi/
http://www.factoryresets.com/2014/05/orange-yomi-hard-reset.html
http://www.phoneguru.ro/cum-se-poate-reseta-noul-smart-phone-orange-yomi/
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci trebuie să mergi cu telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Salut Georgiana_Bordianu_1990,
Iti recomand sa urmezi sfaturile oferite de catre bursuc001. In cazul in care consideri ca nu te descurci cu aceasta resetare a telefonului, iti recomand sa te adresezi unui magazin Orange Shop, sa ai factura de achizitie a telefonului si telefonul, pentru a-l putea trimite catre service-ul autorizat pentru a putea fi resetat.
Cu prietenie,
Orange Helper