Trimite SMS la 123 cu textul D
Daca solicitarea de dezactivare se face in primele 24 de ore de la activarea optiunii (inainte de a consuma vreun beneficiu din optiune sau de a achizitiona alte produse cu extra-beneficii care se adauga la optiune), dezactivarea se face pe loc si se va returna creditul aferent optiunii dezactivate.
Dezactivarea (automata sau la cerere) se va aplica dupa expirarea perioadei de valabilitate de 30 de zile a optiunii, daca solicitarea nu se face in primele 24 de ore de la activarea optiunii in cauza sau daca au fost activate alte produse cu extra-beneficii.
Te rugam sa ai in vedere ca dezactivarea extraoptiunii se va produce cu o zi inainte de urmatoarea data la care aceasta ar fi trebuit sa se reactiveze automat, nu la data la care a fost inregistrata cererea de dezactivare.
Daca doresti activarea unei alte extraoptiuni in timp ce deja ai extraoptiune activa, nu este necesar sa soliciti dezactivarea in prealabil. In momentul activarii extraoptiunii noi, cea veche se va dezactiva automat, cu pierderea beneficiilor neconsumate.
Daca nu mai ai valabilitate pentru creditul de pe cartela si vrei sa dezactivezi extraoptiunea pe care o ai activa pe cont sau nu doresti ca aceasta sa se reactiveze automat, poti suna de pe orice alt numar de telefon la Serviciul de Relatii cu Clientii sa soliciti aceasta dezactivare.