Garantia este unde scrie pe certificatul insotitor. Rare produse sunt la la magazin.
Producatorii, prin reprezentantii lor teritoriali, incheie contractele de distribuire.
Aceste contracte prevad in cazul fiecarei tari modul de deservire a reparatiilor din perioada de garantie a produselor. De obicei, reparatiile se efectueaza la reprezentanta teritoriala a producatorului sau direct la fabrica. Rareori, sunt desemnate si unele ateliere mai mici de reparatii de catre producator, caz in care acest titlu trebuie sa fie atestat prin certificat emis de producator.
Daca duci aparatul la o firma neatestata de producator, pierzi garantia!
Din aceste motive, legea in Romania specifica ca, marfa defectata se returneaza VANZATORULUI care, la randuk lui, va transmite marfa spre reparare la punctul desemnat de producator, respectiv il va returna cumparatorului.
Telefoanele Xiaomi de pe eMAG provin de mai multi distribuitori (scrie pe pagina produsului, "Vandut de..."). Cele vandute de eMAG au garantia la ei, pentru celelalte va trebui sa te duci cu garantia la magazinul respectiv (BMK, QuickMobile, F64 Studio, etc.).
Garantia vine de la Emag, caci de la ei ai luat telefonul.
Garantia o poti folosi pentru probleme interne, cum ar fi daca s-ar arde. Daca dai tu de pamant cu el...nicio sansa sa ti-l repare.
1.Dacă este un defect din fabrică, atunci da îl repară gratis cu condiția să fie în garanție.
2. Dacă îl strici tu atunci este altă treabă, tu vei suporta cheltuielile de reparare chiar dacă ai garanție încă la el.