Fiecare companie are politica ei, tu plăteste ca sa nu te trezesti ca i ti taie netul, du te la ei si intreaba i sau citeste pe factură de obicei scrie pana la finalul lunii in curs, deci in cazul tau sfîrsitul lunii octombrie, daca nu plătesti pana pe 30 octombrie o sa ti l taie pe 1 sau 2 noiembrie, si te va costa redeschiderea deoarece ei pun penalizări de întîrzîiere.
Eu am depasit scadenta cu 2 saptamani si nu l-au oprit dar am abonament ala clasic la 30 lei, o cunostinta de-a mea are business si l-au oprit dupa 7 zile depasite de la scadenta. Vorbesc de DIGI.
Abonament la ce?
fiecare are diverse situatii si diverse limitari din partea lor
de ex. nu am platit digi o luna, mi-au taiat internetul dupa 17 zile pentru ca am user si parola si le-a fost usor, dar tembeliziunea DE PE ACELASI ABONAMENT nu au putut sa o taie, trebuiau sa trimita o echipa fizica, care sa imi scoata firul din spliter, care s-ar fi intamplat pana la urma, dar... cum nu e o urgenta
Depinde cat de ingaduitori sunt, trebuie sa scrie pe undeva.
De ex eu sunt abonata la o firma locala, mica, si s-a intamplat sa uit sa platesc si abia dupa o luna jumate mi-au taiat netul.
La rcs de exemplu e scadenta la la sf lunii, si daca nu platesti, in jurul datei de 14 il taie.