Eu astazi am facut reclamatie la ANPC( nr inregistrare 25791).
Emag este principalul vinovat pentru ca nu isi verifica partenerii.
Noi nu comandam niciodata de la HABA OANA ANDREEA daca nu era recomandata de eMAG.
Emagul trebuie sa onoreze comenzile.
Ar trebui toti sa reclamam pentru a nu se mai ajunge in astfel de situatii.
Si dupa cum zici si tu ar trebui si o plangere la politie, poate facem una colectiva, daca se poate...
Aici deja miroase a manevre si nu-mi dau seama deocamdata din partea cu cui sunt.
D-na Haba, daca este cum ziceti dvs, imi puteti da un ordin de comanda (pentru comanda initiala) si cel ce anuleaza comanda?
Daca dvs spuneti ca aveati telefonul si-l puteati expedia in termenul de 10 zile, pe care l-am vazut si acceptat cand am facut comanda, nu inteleg de ce eMAG a anulat aceasta comanda.
As dori sa am cele doua ordine, si sa le dau celor de la eMAG, sa vad ce raspuns primesc de la dansii.
Daca se va dovedi ca aveti dreptate imi cer scuze anticipat pentru acuzatiile pe care vi le-am adus.
Noi nu facturam in lei, factura o puteti descarca de pe site,
ati primit ceea ce vindeam noi pana sa schimbe eMAG documentatia. S a listat babyliss pro perfect curl s- a vandut asa pana au schimbat ei documentatia in babyliss curl secret. Si 2 eMAG nu este autorizat sa vanda anumite produse autorizatii care le am eu inclusiv pentru gama babyliss de la loreal, Asus xiaomi, Lenovo huawei.Pt autorizatii va astept, unui hot nu da nimeni astfel de autorizatii
Si daca voiam sa insel nu vindeam cu numele meu personal, se gasea unul sa vand cu el. Cine naiba inseala cu numele personal care are si o familie si poza cu copilul ei pe Facebook. un hot are un site vitrina nu pe magento care este foarte scump. Deci care vreti dovezi despre mine sa mi scrieti si va trimit exact, nu accepta nimeni un site cu plata card a unei persoane care inseala deci inainte de a arunca acuzatii va rog sa verificati. Nimeni nu foloseste numele personal pentru a insela
Toate ca toate, dar noi de ce nu am fost anuntati de catre eMAG sau de catre dumneavoastra, ca nu o sa mai primim comanda, comanda a fost anulata. De ce nu raspundeti la mail? la telefon? trebuie sa va cautam pe Facebook ca sa dam de dumneavoastra? Daca dumneavoastra raspundeati la telefoan si mail asa cum ar trebui sa faca o persoana si o firma serioasa, nu se ajungea asa departe.
Nu, aveti dreptate.100%. Doar ca eMAG nu a specificat ca nu am acces la adresele voastre de email si pentru fiecare notificare trebuie sa sun. Emag a completat profilul meu de vanzator cu numele de persoana fizica. Se foloseste o adresa de email tocmai pentru a avea si o baza in caz de probleme. Dl care a comandat si mamica nu stia si am sunat pentru confirmare si am mai fost si injurata ca nu a comandat nimic feciorul a comandat sfantul duh. E imposibil sa se sune fiecare client telefonul este folosit pentru toti clientii nu doar pentru eMAG sau trebuia sa fac linie separata eMAG. Dl cu comanda de 9 zile de asteptare imi cer scuze dar eu obisnuita sa validez comenzile in momentul in care parasesc depozitul am gresit. conform emagului trebuie sa le validez imediat ca ei sa incaseze imediat comisionul. Probabil nu a functionat pentru ca mai sunt si alti clienti care suna. Is curioasa cei care au primit si marfa si banii cati vor suna acum sa ma anunte? va spun eu nici unul. pacat ca nu pot face aici un upload cu numele lor dar cine e interesat am acelasi nr de telefon iar pe Facebook sunt andreea oana sau oana andreea.
Doamna se raspunde e cat posibil, e inuman ceea ce cereti, nu sta nimeni 24 ore in telefon
Contactati ma pe whattapp si va dau detaliile cu comanda furnizor awb
Cand am gasit ofertele de la dansa am zis cum sa nu comand. Atunci puneam si eu o intrebare banala despre dansa si vad acum unde s-a ajuns. Mi s-a luat o piatra de pe inima si ma simt mai tanar...am mirosit-o de la inceput si dupa primele mesaje schimbate cu ea am facut-o mincinoasa. UITATI DOAMNA HABA CA NU VI A MERS CU NOI SI CRED CA O S O INCURCATI RAU DE TOT! PS cat tupeu pe escrocherita...o tine numai pe a ei si e tare in gurita in continuare Bate, bate cineva Sunt baieti la usa mea, Daca e POLITIA Ce ma fac ca iar ma ia, MAI!
Dl cristian ati comandat un produs in valoare este 4000 ron ceea ce depasete suma care imi este permisa sa o incasez pe Romania in ramburs de 546 euro daca nu ma insel, v am trimis inclusiv prin mesaj detaliile si conditile curierului. O alta probema este ca t platile internationale in ramburs rodusul nu e asigurat deci daca se intamla ceva eu nu sunt protejata. Daca produsul dispare sau ajunge stricat eu de la curier nu obtin nimic. Deci pe Romania sun limite de incasare pentru exeditiile internationale, nu pentru cele nationale unde suma este de 5000 ron. In cazul in care incasez mai mult decat mi se permite cusrierul face denunt la garda de finante si eu risc sa am foarte mari probleme. Emagul a fost anuntat de aceasta situatie de la inceput si nu au facut nimic. Pentru a putea incasa am nevoie de un act semnat dar nu este sigur ca il voi obtine. Dl Croitoru ca sa va livrez trebuia sa incasez doar 546 euro de la dvs si restul cum faceam? Toate aceste lucruri au fost anuntate la Emag dar se pare ca lor nu le pasa exact cum nu le pasa de clientii lor si ma refer la clientii care comanda exclusiv produsele lor.
Si cum am scris intr-un mesaj mai sus, pana la urma eMAG ul s-a lepadat de neghina si doamna nu mai vinde nothing pe eMAG! ps
e o fata tare draguta la insula iubirii din Cluj care a facut puscarie pentru infractiuni bancare( fata de politist si angajata la BT a fost intr-un an prima pe tara la operatiuni bancare) golind conturile unor oameni batrani si ce e interesant ca fata le dadea dobanda din propriul buzunar iar alti batrani mai si scoteau din bani de pe card...dar la judecata fata a trebuit sa le dea batranilor suma pe care au avut-o la inceput in cont, chiar daca unii au mai scos bani din cont. Asa si doamna haba oana andreea aidoma va ramane si fara telefoane si fara bani bani de la unii clienti. ASA VA TREBUIE! BRAVO EMAG! Vedeti doamna de ce n au vrut romancele sa lucreze pentru dumneavoastra...Firma de fraierit romani a dat faliment!
La telefon se rasande pe cat e posibil, restul pe Facebook sau whattapp, pe email multe mesaje intra in spam si la cei care mi au scris le-am raspuns. Intrebati emagul de ce s au anulat si daca ma contactati pe whattapp va demonstrez ca eu nu am anulat nimic. Pe fiecare comanda apare History si acolo se vede ce am facut eu si ce a facut emagul. Dar ei fiind titularii de site au alte posibilitati de a modifica statusul. Deci comanda dvs apare la mine probabil finalizata dar surpriza este ca e anulata. Si eMAG nu stie nimic. Nu se pot suna 1000 clienti, normal ar fi fost ca acest update sa va vina e email. ca cum ar fi trebuit sa va avina si codul awb pentru a va tine la curent cu statusul comenzii. Nu pe telefon pentru ca telefonul se plateste pentru fiecare sms. deci va rog contactati ma pe whattapp.
Te rog char sa mi faci un fw la email. Pentru ca nu am nimic pe email de la clienti in perioada aceasta chiar am cautat. Presupun ca ai comandat in data de 11.10, joi. Comenzile au fost finalizate in data de 21.10, la 10 zile de la creare. Imi pare rau dar daca scrie data de exediere 10 zile s-a incercat sa se faca corect. O alta problema este ca depinde ce ati comandat si de unde pentru ca sunt limite pe incasari ramburs si va trimit pe whattapp. Toate comenzile vin prin Vama si sunt verificate in functie de Brand. Deci va rog sa ma contactati ca sa va lamuresc exact. Pe comanda spune exact data Expediere nu data livrare si livrarea se face in 2 - 4 zile lucratoare. Va rog sa ma contactati si va voi da toate datele care le doriti. Desi stiu ca nu o ve-ti face. Eu nu am nimic de ascuns
Se pare ca, in cazul meu, magaria a fost facuta de eMAG. D-na Haba, mi-a dovedit prin poze ca eMAG a anulat comanda ce am facut-o, nu dansa.
Si tind sa-i dau dreptate pentru ca la o zi dupa ce comanda a fost anulata, telefonul a reaparut la eMAG dar mai scump. Deci se pregatesc de black friday, sau sa-si ia emagul comision mai mare.
Si ca sa imi confirme cei de la eMAG ca sunt mincinosi, imi spun la telefon ca d-na Haba a anulat comanda.
Oricum, am ales sa caut alt telefon dar de data aceasta am contactat direct partenerul eMAG si am cumparat telefonul mai ieftin decat era pe site la eMAG.
D-na Haba, eu imi cer scuze pentru acuzatiile ce vi le-am adus. Cel putin in cazul meu, ati fost onesta.
Salut
Emag ul nu a facut nici o magarie, eMAG ul a anulat toate comenzile facute pe dansa deoarece d na haba nu mai vinde nimic si niciodata pe eMAG. Emag ti a spus la telefon ca d na haba a anulat comanda...au spus o cu perdea doar nu ai vrea sa ti spuna eMAG la telefon ca d na haba a tepuit oameni si este o infractoare... unii au primit o cutie goala, altii un alt produs, altii au platit cu cardul si asteapta si acum dupa 20 de zile banii de la eMAG s-a.m.d. Sa va para bine tuturor celor care nu ati reusit sa comandati de la dansa ca se apropia ziua de 16 noiembrie cu reduceri si ati fi vazut voi ce zile negre vi ar fi facut doamna din Italia. Era cu adevarat black friday!