Garantia nu opereaza daca defectiunea e cauzata de utilizator. In garantie intra doar problemele hardware si software din fabrica. Chiar daca e contracost, se recomanda sa folosesti service-ul celor de la care ai cumparat produsul. Contacteaza-i si vezi cat costa reparatia.
Daca cei ce ti-au furnizat telefonul nu il pot repara, poti increca la service particulare (trebuie inlocuita doar placa de fulerena de la suprafata)
Nu ti-l repara la garantie, decat daca ai o garantie pe care platesti in plus in caz ca il spargi. Iti cumperi o sticla de pe internet si te duci la un GSM sa iti schimbe sticla, dar cumparati tu sticla de pe internet, pentru ca daca ii lasi pe ei sa iti cumpere o sticla, o sa o cumpere pe cea mai ieftina si o sa iti ceara dublu sau chiar triplu, adica o sa cumpere o sticla de 30 de lei si pot sa iti ceara si 100 de lei pe ea + bani ca ti-o schimba
Bună!
Garanţia NU acoperă defectele "mecanice" produse de lovire/căderi!
Va trebui să plăteşti contravaloarea reparaţiei
Toate cele bune.