| KERE a întrebat:

Hei, am resetat un Samsung Galaxy Grand Prime și acum îmi cere adresa de gmail pe care o aveam dar nu o mai știu. Ce să fac?

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Eventual, să REfaci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-g530h-galaxy-grand-prime/

http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-grand-prime-hard-reset.html

http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Sau, duci telefonul la un Service.


Toate cele bune!

8 răspunsuri:
| Eastwood a răspuns:

Da-i la rubrica, am uitat parola sau id-ul. Daca nu stii macar id-ul nu il poti recupera!

| KERE explică (pentru Eastwood):

Pun id-ul și după îmi cere parola, o pun și iar mă pune să pun id-ul. Am zis eu greșit în intrebare.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Cum l-ai "resetat"?
În mod normal, după resetare - "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" - NU ar trebui să-ţi mai ceară datele contului de gmail deoarece se ŞTERG la resetare!
Probabil că s-a făcut o resetare INCORECTĂ sad


Toate cele bune!

| KERE explică (pentru bursuc001):

Mersi.
Am mai făcut Hard-Reset la telefoanele pe care le-am avut/am și nu mi-a facut probleme.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns (pentru KERE):

Cu plăcere happy

Tocmai de aceea mă gândesc că a intervenit o eroare.
Refă, eventual procedura...

O zi frumoasă!

| Seranfir_Anca_1994 a răspuns:

Am aceeasi problema! Ce ai facut pana la urma, cum ai rezolvat problema?

| KERE explică (pentru Seranfir_Anca_1994):

Era pe abonament. L-am dus la magazinul de unde l-am luat și l-a rezolvat cineva de acolo.

| Pintilie_Ionutz_1987 a răspuns:

Am uitat parola la un gran prime