Minune!
Dacă e așa, nu te lăuda la alții și bucură-te de ce ai.
PS - minunile tin de obicei doar 3 zile, deci be happy!
Poate nu s-a inchis sau a aparut vreo eroare, mergi la telekom sa nu platesti degeaba.
Daca ai abonament ar fi bine sa te duci si sa ii intrebi, macar le dai telefon (ca tot poti), mai bine sa ti-l taie decat sa platesti alte facturi nedorite
daca ai cartela, ce a zis sierra1 e cat se poate de corect si complet
Daca ai avut abonament, iti sugerez sa te duci la telekom sa te asiguri ca este inchis. E posibil sa fi avut vreo eroare, iar dupa tu sa fii nevoita sa platesti costul apelurilor efectuate.
Exista si varianta ca cineva sa fi incercat sa isi reincarce cartela si sa fi gresit numarul (l-a scris pe al tau, o cifra diferenta de ex).
Mai bine te duci sa te asiguri ca e inchis ca sa fii singura.