Se poate returna in 15 zile de la primire cand e perfect functional.
Cand e defect, e cu atat mai grav! Sunt obligati sa-ti dea alt produs sau banii inapoi.
Dar trebuie sa fii tare pe pozitie, daca nu e vina ta.
Am citit o gramada de reclamatii de pe net. In cele mai multe iese vinovat cumparatorul. Ihunt nu e cea mai de "incredere" firma. Insa nici Urgent Cargus. O sa vad maine
Faci cerere de returnare produs.
Motiv: produs neconform cu descrierea.
Si iti primesti banii inapoi.
Nu te complica cu deteriorare din cauza curierului.
Daca le explici situatia, banuiesc ca se rezolva.
Aveai optiunea de deschidere la livrare?
Da, doar ca nu am ridicat eu coletul.
"Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau UrgentCargus in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare."
Asta am gasit cand am intrat pe site-ul lor, acum chiar nu stiu ce sa zic. O sa sun maine sa vad daca pot rezolva ceva.
Din punctul meu de vedere, nu ar avea de ce sa te refuze.
Chiar daca sa zicem ca pun aia la indoiala ce ai de spus, o baterie umflata necesita multe incarcari si descarcari. N-ai cum s-o umfli de azi pe maine.
"Integritatea fizica a coletelor". Ma gandesc la deteriorari din cauza transportului.
Nu conteaza ca nu l-ai verificat. Conta doar daca era defectiune fizica de genul: loviri, taieri. Asta este defectiune de fabricatie sau de pastrare (depozitare). Suna la ei. Dupa care ei sunt obligati sa trimita curierul. Tu le pui toate la loc, faci copie dupa factura si o pui in colet. Originalul il pastrezi. Pe o hartie scrii adresa, numarul de telefon la care te gasesc ei, defectiunea si eventual contul in care vrei sa-ti trimita banii daca nu mai cumperi de la ei. Cutia poti s-o pui intr-o punga de la curier. Nu trebuie sa o ambalezi tu. Sa fie toate accesoriile si garantia in ea. Atentie! Ai maxim 15 zile la dispozitie sau 11 zile lucratoare.
Declari produsul ca fiind stricat, deteriorat, si conform garantiei acestia il vor trimite in service (dupa ce faci retur catre ei produsul, caz in care tu platesti transportul). Nu uita sa faci si cateva poze sa le trimiti catre partenerul eMAG.
Dupa ce service-ul va constata defectul din fabrica vei primi banii inapoi. Te anunt insa ca procedura este de durata si trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Nu e ca si cum ceilalti nu vor sa iti dea banii inapoi dar trebuie urmati niste pasi.
Aceasta este procedura. Punct.
Multa bafta
Te iei de ei, doar nu ai umflat tu bateria da-o dracu. Il trimiti inapoi, fii "coios " ca e dreptul tau.