| DumitruAndreea1213 a întrebat:

Hei, TPU! Acum jumătate de an mi-am luat un Samsung S9+, iar astăzi am observat că sticla de la camera de pe spate e puțin fisurată... Mai e valabilă garanția în situația asta? Cat ar trebui sa stea in service ca sa i-o schimbe?

Răspuns Câştigător
| Răspândeștevorba a răspuns:

Sunt 99 la suta sigur ca garantia nu acopera asta. Si eu mi-am crapat sticla de pe camera. Costa 50-100 de lei sa o inlocuiesti la un service, si dureaza maximum cateva ore. Partea proasta e ca 1. probabil nu o sa mai ai garantie deloc, si 2. cel mai probabil, nu o sa mai fie waterproof (oricum, nu IP68)

4 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

A cazut pe jos in intervalul asta de timp? Daca da, o sa zica ca e de la soc mecanic si nu iti schimba nimic.

| RobertMoon a răspuns:

După atâta timp îți dai seama că nu ți-l mai trimite in service, daca telefonul a venit cu sticla nefisurata vor zice că e vina ta.

| DumitruAndreea1213 explică (pentru Răspândeștevorba):

Pai și nu îl mai pot face waterproof? Nu mi-l poate face pe moment în service? Pentru că cineva a patit de i-a schimbat piesele din telefon cu altele mai slabe și nu vreau sa il las acolo...

| Wr3nch a răspuns (pentru DumitruAndreea1213):

Planuiesti sa inoti cu el? Nu ai nevoie de waterproof daca nu il uzi. Daca il duci la service-ul oficial sau in garantie iti pun piese bune( de obicei) daca mergi la cel de la colt ''ca e mai ieftin'' normal ca primesti o teapa.