| KentNanotek a întrebat:


Am nevoie de ajutor.
Telefonul meu are probleme la incarcare la mufa.
Telefonul e in garantie. L-am dus la "sediu", de doua ori, iar a doua oara mi s-a spus ca garantia numai este valabila pentru ca "am umblat eu la mufa si am stricat apartul. "
Intrebarea este : Daca am garantie, iar respectiva firma nu imi poate repara telefonul, nu este corect sa primesc un aparat nou?
Astept raspunsuri de la persoane cu experienta.
Multumesc frumos. O zi buna!

Răspuns Câştigător
| suffarstar a răspuns:

Nu cred asa ceva. O firma care se respecta ti-l repara din motivul asta. In plus,nu prea vad cum ai fi putut sa umbli la mufa sa strici ceva. Insista, nu te lasa, apeleaza protectia consumatorului, intereseaza-te si cam cat te-ar costa reparatia, sa nu faci circ pentru nimic.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu ai parut deranjat in legatura cu ce ti s-a spus despre mufa.Ca ai umblat la ea.Inseamna ca au dreptate.In cazul asta adio garantie.Si,bineanteles,telefon nou.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Reparatia mufei telefonului sau al alimentatorului? Care din două este defectă? Si nu, nu face obiectul garantiei, nu asa l ai cumpărat iar ei nu au de ce să ti l schimbe, este fix treaba ta cum te porti tu cu ele, mufa aia nu se strică singură la fel cum nici căstile mufele sau casca toate se strică din vina ta că le pui aiurea le fortezi strimbi mufele sau piciorusele care fac contact, acum costă reparatia iar dacă este mufa din aparat te costă 80 sau 100 lei să o schimbe, poate si mai mult că e muncă acolo.

| AccountDeleted a răspuns:

Garantia este valabila doar daca se strica singur telefonul sau vreau accesor al lui, atunci ti-l schimba, dar daca vad cei de la firma respectiva ca este stricat de tine din greseala sau neatentie, nu este valabila garantia.

| KentNanotek explică:

Multumesc tuturor!
Oricum am ales sa sun la protectia consumatorului pentru ca asa mi se pare normal.
O zi buna tuturor!

| ciprian1708 a răspuns:

Salut, in primul rand uitate in contractul telefonului cumparat si vezi daca intr-adevar nu mai este in garantie. La a 3-a data cand duci telefonul la service sunt obligati sa iti dea un alt telefon nou in schimb +- diferenta. Daca nu se rezolva problema cel mai bine este sa apelezi la serviciul pentru protectia consumatorilor, nu te costa nimic.