| Alx_Alex_1997 a întrebat:

Hei TPU, am o intrebare. Pot intr-un fel sa-i reclam pe cei de la Cosmote (Telekom) pentru ca sunt nemultumit de serviciile lor? Mai precis, mi-am luat un HTC Desire 500, nou, de la ei, la prelungirea abonamentului. Au garantat pentru el: "e bun, e model nou, avem doar 5". Zis si facut. La cateva luni, prima problema: nu vibra. Il trimit in service, il tin 2 saptamani, il repara. La alte 2, 3 luni, nu se mai auzea in difuzor. Il trimit iar 2 saptamani, se intoarce NEREPARAT. Se scuza responsabilul, trimite un mail si imi inlocuieste telefonul. Categoric, la aproape un an distanta, se strica si asta. Suparat, ma duc la ei. Bineinteles ca l-au trimis in service. Dar sa vezi belea: s-a intors NEREPARAT, iar, dupa ce mi l-au tinut inca 2 saptamani. Acum iar au trimis mail. Culmea e ca mai stiu 2 prieteni in aceeasi situatie.
Concluzia: garantia e o pacaleala. il trimiti stricat, ti-l tine pe drumuri, si tot stricat ti-l aduce.
Ii pot reclama in vreun fel? Unde anume? Multumesc mult pentru raspunsuri. Mentionez ca e o situatie urgenta.

1 răspuns:
| Xpressurself a răspuns:

Poti insa prima data trebuie sa citesti conditiile prevazute in contractul pe care-l ai cu ei. daca nu stii te asigur ca exista unu. trebuie sa vezi daca mai esti in garantie. daca nu cere o copie apoi citeste cu atentie. dupa ce stii cat de cat ce ai semnat suna la protectia consumatorului. incearca sa obtii un alt model de telefon daca este asa de problematic, daca este prevazut in contract.

http://www.anpc.gov.ro/....../index.php