| DJAL3X a întrebat:

Am un Nokia Lumia 520 luat acum 1 luna si ceva de la Orange in garantie. Mi-a cazut si s-a spart touch screen-ul. Ce e de facut? Ma duc cu el la reprezentanta sau cumpar piesa de pe net si o inlocuiesc la un service? Daca e s-o iau de pe net, imi recomandati ceva ieftin dar in acelasi timp cat de cat bun?! Multumesc anticipat:*

2 răspunsuri:
| mont a răspuns:

Din pacate garantia nu acopera defectiunea cauzata prin spargere. E nevoie sa mergi la un service, preferabil altul decat reprezentanta pentru ca acolo e foarte scump deregula. Inainte sa comanzi piesa de pe net ia legatura cu un service sa afli exact de ce e nevoie si ce anume e compatibil cu telefonul tau. Succes

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Pe certificatul de garantie se mentioneaza conditiile in care beneficiezi de garantie. Daca telefonul a suferit un soc mecanic, nu mai beneficieze de aceasta garantie. Pentru a trimite telefonul in service iti recomand sa mergi la cel mai apropiat magazin Orange Shop cu telefonul si accesoriile, certificatul de garantie si factura, iar telefonul va fi reparat contra cost in maxim 15 zile calendaristice (cu tot cu perioada de transport).

Cu prietenie,
Orange Helper