Bună!
Cel mai probabil, acel telefon este CODAT pe altă reţea :(
Sau are cod pentru a preveni folosirea unui alt SIM...
Eventual, încearcă să introduci SIM-uri din celelalte reţele şi, dacă nici unul NU este acceptat, atunci telefonul are cod pentru a preveni folosirea unui alt SIM :(
Dacă ai cumpărat telefonul recent şi l-ai plătit integral ( deci, NU a fost cu preţ redus/subvenţionat ), atunci mergi cu el + factura + actul de identitate la magazinul de unde l-ai cumpărat şi TREBUIE să ţi-l decodeze GRATUIT!
Dacă, în schimb, l-ai cumpărat "la ofertă" ( cu preţ redus ) sau în rate ( achitate lunar + abonament ), atunci va trebui să plăteşti decodarea.
http://www.djbrain-mobileuniverse.blogspot.ro/......or-in.html
Sau, îl poţi duce la un Service pentru decodare, dar TREBUIE să plăteşti contravaloarea :(
Toate cele bune.
Este posibil sa fie o setare din telefon. Daca nu ai date importante il poti reseta. Coduri resetare: www.en.kioskea.net/faq/12558-samsung-mobile-phones-the-master-reset-code Dar inainte de al reseta incearca codurile: 1234, 12345, 123456, 0000.