Citeste contractul si vezi daca ai ceva perioada de proba si care sunt clauzele de reziliere.
Hai sa fim seriosi, NU E NICI O SOLUTIE
toate contractele astea sunt "airtight" (nu rasufla prin nici o gaura)
stiu pe cineva care la telekom a schimbat 3 cartele si 5 telefoane si TOT pierdea semnalul aleator fara nici un motiv, si cand in sfarsit le-a zis sa se duca DRACU', raspunsul a fost, echivalentul politic corect la "hai syktir, ca ORICUM platiti abonamentul pana la capat pentru ca sunteti obligat de contract"
NU cred ca la vodavhone e altfel
Faci o cerere la sediul lor din oraș sau online. Dacă nu vor să ţi-o primească pe motiv că trebuie să plătești cât mai e din contract le pui Legea nr. 193/2000 în faţă care spune altceva.
Nu poti rezilia un contract inainte de 6 luni! Cand ai implinit 5 luni ii notifici in scris, prin e-mail sau scrisoare cu confirmare de primire si ei sunt obligati ca in 30 zile sa inceteze contractul. Poti suna la ANPC si sa te interesezi: 0219551!
Trebuie sa te contrazic: eu am incetat contractul cu ei dupa 6 luni. Le-am facut o notificare audio (prin telefon), le-am spus ca este o convorbire inregistrata si dupa 30 zile am ramas pe cartela.
Oke, misto, poate s-a schimbat, informatiile mele nu sunt chiar noi
Adrian_Rosca_2000 întreabă: