| GeorgiRallu a întrebat:

Sunt cam începătoare în chestia cu -încărcarea cartelelor-, am avut abonament până acum pe Orange happy Acum am cartelă de COSMOTE.
Bun deci vreau să îmi explice şi mie careva vă rog, după ce ai cartela valorică ( cea pe care este codul de reîncărcare ) suni la *100# şi alegi 2 (Reîncarcă/Extindere valabilitate) alegi reîncarcă contul tău, introduci codul de reîncărcare şi îl trimiţi. apoi ce ar trebui să se întâmple? Presupun că ar trebui să primesc un sms de confirmare şi apoi să îmi aleg extraopţiunea...Ţin să menţionez că, cartela este Vibe şi vreau să o încarc cu 5 euro. În fine, aştept răspunsuri de la CEI CARE CHIAR ŞTIU, nu de la cei care îşi dau cu părerea ..nu vreau să dau banii degeaba happy
Mulţumesc happy

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

La orice reincarcare de credit, orice retea de telefonie mobila da un mesaj dupa ce ai reincarcat.

| DataSoft a răspuns:

Incerca sa apelezi *134# ca sa vezi daca ti-a intrat creditul dupa cartela valorica.
bafta

| Sahasd a răspuns:

Mda, deci eu am cartel Cosmote si pot sa-ti spun din experienta, faci exact cum ai spus dupa vei primi un sms ca ti-au intrat 5 euro in cont... dupa suni la 1234 si de acolo te descurci in ati allege extraoptiuneawinking Funda?

| GeorgiRallu explică:

Deci. Mai am o curiozitate : Apelezi la *100# aleg 2 (Reîncarcă/Extindere valabilitate) şi alegi reîncarcă contul tău, scrii codul, îl trimiţi. Apoi apelezi din nou *100# alegi 1 (Balanţă) apoi 2 (Extraopţiuni Voce), apoi 1 (Extraopţiuni disponibile) şi atunci îmi apar extraopţiunile : 1. Play Free S (pe asta am avut-o şi o vreau în continuare)
2.Play Free M etc. Întrebarea este dacă sigur trebuie să primeşti sms-ul de confirmare că ţi s-au alocat cei 5E?