| User257 a întrebat:

Hey Lume. Am următoarea problemă am făcut o cerere de portare in Store-ul Vodafone Nr de telefon pe care am vrut să îl portez a fost în rețeaua Telekom,mi s-a dat un număr provizoriu Vodafone și când sun pe vechiul Nr provizor Nr de telefon nu este valabil,am incercat amândouă cartele în telefon și merg amândouă, când verific la *124# îmi apare Oferta 6 și Oferta 8 dar eu am reîncărcat cu Oferta 8 și când verific când internet am nu îmi apare Internet nelimitat că există opțiunea la 8 euro.

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Dureaza vreo doua trei zile. Portarea nu se face imediat.

Bula
| Bula a răspuns:

Mergi la Vodkafon si cere-le explicatie!

| TamplaruAnisoara a răspuns:

Durează mai mult. Și răbdare.

| User257 explică:

Trebuie sa precizez că cererea de portare am făcut-o pe 24 aprilie și termenul de portare trebuia să se facă pe 26 aprilie, 27 aprilie