Cei de la service sunt niște inutili ce nu au vrut să își complice viața.
Display trebuie dezlipit, trebuie curățat adezivul vechi și lipit din nou.
Nu e ceva SF, însă costă ceva timp și muncă. Deci o să simți și la buzunar.
Poate sa para doar că trebuie lipit dar poate avea mai multe probleme.
Du-te la alt service vezi ce spun acolo.
Totuși dacă telefonul e nou cea mai buna soluția ar fi returul. Condițiile în care a venit sunt inadmisibile. Uniunea europeană garantează 14 zile de retur necondiționat pentru comenzile online.
Detalii, detalii. Fiti atenti cand cumparati, nu conteaza ca e scump, aveti grija de unde cumparati asemenea produse scumpe. Pentru ca te poti trezi ca il iei second hand. Si zici ca l-ai luat din tara? Trebuie sa fi atenta la ambalaj sa nu fie din ala "lipit cu scoci".
Am multe idei cu ce s-ar fi putut intampla de a ajuns sa fie asa, probabil sa fie facut din bucati sau cineva nu a fost in stare sa-i schimbe ecranul. Zici ca-l ai in garantie?
Si sa mentionez, ca se intampla deseori sa crezi ca ai cumparat ceva "nou" in tara asta si sa te trezesti cu probleme.
Daca cumperi de pe internet, de la siteuri stranii, e mai grav.
Aveam nevoie urgent de un telefon pentru câteva luni. N-am luat un telefon de cine știe ce brend. Am platit 5miliaone pe el, nu aveam așteptări dar speram macar sa fie bun fizic cate de cât. Ambalajul era nou sigilat, l-am cumpărat pe eMAG
Te pricepi de minune si la numere desigur. Cati ani ai pe ce vreme traiesti?
Geluelu întreabă: