| teiubesc_5807 a întrebat:

Neata :*! Duminica am intrat pe contul meu myvodafone. Tatal meu este titularul a 2 abonamente, al lui si al meu.Si cand intru pe cont,apar ambele nr.Din greseala,am dat duminica la meniul administrare, la modificare nume/adresa, dar nu am facut nici o modicicare si am iesit.Acum apare ca cererea a fost procesata duminica. Oare il vor suna pe tatal meu sa confirme modificarile? Va rog, raspundeti..am nevoie sa stiu. Daca intra tata pe cont, vede niste apeluri si nu vreau..va rog

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

De sunat, nu-l sună nimeni. Pe cont a apărut că s-a efectuat modificarea pentru că ai ieșit de pe pagină cu „salvare" în loc de „anulare" (cancel). Chiar dacă nu s-a schimbat nimic, serverul a procesat cererea ca pe una de modificare.

0 răspunsuri: