Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/huawei/huawei-u8850-vision/
http://www.hard-reset.com/huawei-u8850-vision-hard-reset.html
http://hard-resets.com/huawei-u8850-vision-factory-soft/
Vezi şi metodele de la linkul :
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci trebuie să mergi cu telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Buna ziua. eroarea 2002 la u8850 prin aparitia ecranului negru reprezinta o eroare de soft, a cardului de memorie incorporat in telefon, ambele erori se rezolva printr-un reset la soft sau android care in medie costa 20 lei. Insa sansele ca asta sa fie cauza ecranului negru sunt de medie mica 20%. Principalul motiv pentru aparitia ecranului negru la telefoanele Huawei este cedarea foliei de display. La majoritatea telefoanea cedarea foliei de touch se identifica prin aparitia ecranului de culoare alba insa, la telefoanele de tip Huawei ecranele sunt albe. Din pacate daca aceasta este problema, costurile reparatiei pot fi destul de costisituare in functie de telefon. Pentru un Huawei u8850 costurile se ridica la peste 50 lei. Acestea sunt cauzele principale pentru aparitia ecranului negru/alb la smartphone. O zi faina.
Iar daca ai luat telefonul pe abonament si ajungi in serviceurile autorizate ale celor 3 mai operatori ce domina piata noastra, verifica foarte bine telefonul inainte, fa-i poze clare sau mai bine filmeazal pe toate partile si stipuleaza clar in procesul verbal incheiat in unitatea prin ca va fi trimis in service, ca telefonul nu prezinta zgarieturi, lovituri, indoituri, altfel nu ti-l vor repara si te trezesti cu el "aranjat" chiar daca nu a avut nici o deteriorare externa.
Mie la exact aceleasi probleme si acelasi tip de telefon, Telekomul nu au vrut sa il repare si au anulat garantia invocand o zgarietura externa pe care initial nu o avea si o indoitura ce a aparut dupa a 2 a trimitere in service Germanos.
Acuma platesc in continuare un an la abonament fara sa am telefonul pe care il platesc de fapt.
Mi-au spus ca il repara contra cost, 300 lei; la alte serviceuri mi-au zis ca nu se mai poate repara; acuma zace pe biblioteca de 1/2 an.
Bafta!