Salut,
Iti recomand sa verifici SIM-ul in alt telefon sa vezi daca tot asa fluctueaza semnalul. Daca este aceeasi situatie, inseamna ca este cartela de vina si trebuie schimbata intr-un Orange Shop.
O zi buna,
Orange Helper
Cand am cumparat telefonul Samsung galaxy (inainte aveam Nokia model cu butoane) la cateva luni am observat ca am problema asta cu telefonul si am mers la Orange shop am explicat ce problema am atunci angajatul acela de la orangi a mers pana in spate si a venit cu o cartela SIM in fata mea a desfacu-to din bucata aia de plastic mare aveam tot acel numar de telefon si am primit o cartela noua cu acelasi numar
dupa inca o luna am observat ca tot acceasi problema am cu "numai apeluri de urgenta" in bara de notificari, atunci am sunat la servisul de unde am cumparat telefonul si am explicat si lor ce priblema am, dupa aproximativ 2 saptamani am fost sunat de servis sa ridic telefonul (pe fostul telefon aveam o mica zgarietura pe ecran, pe asta care mi lau dat servisul nu mai era)
telefonul acuma are cam un an dar tot nu stiu de ce face cartela asa
in iarna si fratele meu a cumparat tot un Samsung galaxy dar alt model, tot pe Orange e si el si lui tot aceeasi problem are
pe scurt: Orange shop mi au dat o cartela noua si servisul tot un telefon nou (acelasi numar de telefon si acelasi model de galaxy)
si tot nu merge
+ca nici la featele meu nu ii merge si el tot Samsung foloseste si tot pe Orange e si el
imi vine sa dau cu telefonul de toti pereti cand vad iar "numai apeluri de urgenta"
ma poti ajuta te rog? ce sa fac
Salut,
Iti recomand sa apelezi Serviciul Orange Experts - 408 in intervalul 09.00-20.00 de pe alt telefon pentru verificari suplimentare si sa te afli in locatia reclamata deoarece este posibil sa fie o problema de retea in zona ta.
Cu prietenie,
Orange Helper
User252426 întreabă: