| sandwich a întrebat:

Salut, am abonament Orange si cand sun la 415(cronos), nu imi apare pana cand sunt valabile minutele adica, cand intra altele, de asemenea nu imi apare sa vad cat cost suplimentar am.
Ce sfat imi dati?
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| darrio2007 a răspuns:

Minutele iti intra socotind data la care ai incheiat respectivul contract la Orange.De pe 15 ale lunii august, sa zicem, pana pe 15 ale lunii septembrie.Si tot asa in fiecare luna.A fost un exemplu.Vezi data incheierii contractului tau.Costul suplimentar este 0. Daca nu depasesti acele minute.In functie de optiunea de minute, sms, trafic de net, alese de tine.

2 răspunsuri:
| valentingb a răspuns:

Buna! Mesajul primit nu va contine data pana la care ai active minutele. Minutele sunt active pana la data in care primesti mesajul"factura dumneavoastra a fost emisa".
Mesaju primit de la 415 e de tipul: in data de, ora de, mai aveati x minute Orange din abonament, x minute nationale,...x MB. Cost suplimentar 0 EUR.
Daca nu iti apare partea de la sfarsit, costul suplimentar, suna la 411, relatii clienti, si te va ajuta un consultant. Apelul este gratuit.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Serviciul Cronos iti ofera informatii despre resursele disponibile pe abonamentul tau la o anumita data si ora (minute, mesaje scrise, mesaje multimedia, date) si despre eventualele costuri suplimentare din luna curenta, indiferent de provenienta acestora.
Resursele din abonamentul tau sunt valabile pana in ultima zi de facturare, ora 23.59. Spune-ne care este data de facturare a abonamentului tau si iti vom spune care este valabilitatea resurselor tale.
O zi buna,
Orange Helpers