| Adip67 a întrebat:

Salut, am cumparat in urma cu 2 luni un S21 de la Orange, cu tot cu asigurare. I-am spart ecranul asa ca l-am trimis in serviceul Orange spre a fi reparat pe polita de asigurare, reparatie la care service-ul acorda garantie. Telefonul s-a intors luni si am constatat ca unul din colturile capacului de pe spate nu este bine lipit, poti vedea bateria si componentele plus faptul ca bateria se descarca extrem de repede. Care sunt drepturile mele in cazul acesta? Eu as vrea bineinteles inlocuirea telefonului insa sunt expediat si mi se zice ca nu e cazul, ca trebuie reparat de acelasi service imcompetent care nu a putut lipi corect un capac de plastic. Funda?

2 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu esti sigur ca ti au dat telefonul care tu l ai dus in servis la ei? Sau ti l au schimbat cu altul? Daca nu ti l schimba cu unul nou nout in cutie mergi la OPC si le faci plîngere, doar ca tu telefonul care i ai spart ecranul l ai cumparat bun, defectiunea a fost produsa de tine, acum cu ăsta pe care ti l au dat plîngere la opc sa rezolve ei situatia

| akvez00 a răspuns:

Salut!
Trebuie să citești Termenii și Condițiile lor, să vezi ce poți face în acest caz. Cel mai probabil trebuie să-l trimiți din nou la reparat, service-ul nu se poate alege de către client. Însă, trebuie să gândim că probabil a fost o eroare de la ei, poate au uitat să-l lipească... sau poate chiar au fost niște oameni mai puțin pregătiți ce au făcut manopera.
Sfatul meu este să-l trimiți din nou la reparat, dacă se repetă din nou această fază, poți să depui o reclamație la ANPC.