| NykusorBl3nd a întrebat:

Salut, am cumparat si eu acu un an jumate un telefon Huawei mate 20lite de pe eMAG, am achizitionat si garantie express.
Problema sta in felul urmator, telefonul merge super ok si acum fara pic de zgarietura. Dar am o problema cu mufa de incarcare iese cablu foarte repede din ea, trebuie sa il bag in service pentru repararea acesteia, daca stie cineva cum se procedeaza cu garantia express sau garantiile la Huawei in general? Pana acum am avut telefoane cumparate direct de la Vodafone si ma duceam direct la ei si imi ziceau sa vin peste o saptamana si gata. Multumesc anticipat.

4 răspunsuri:
| AureliusTPU a răspuns:

Trebuie schimbata mufa la un service dar are sanse sa fie de vina cablul daca mufa de incarcare e micro-usb

| kaTTsu a răspuns:

Cred ca l-ai luat atunci de blackfriday la 790 lei laughing ca si eu am luat unul pentru fosta prietena ca si cadou, tot prin perioada aia.

Sunt de proasta calitate crede-ma, sunt frumusele, dar se degradeaza repede. Pai de ce nu te interesezi la garantie, suni, te programeaza, vine si ti-l ia de acasa daca nu ma insel sau il trimiti tu la garantie, ti-l repara si ti-l inapoiaza. End of story. Dureaza cateva saptamani.

| Wr3nch a răspuns:

Cel mai rapid e sa mergi cu el la un showroom eMAG si aflii tot ce vrei.

| gelu1970 a răspuns:

Ia un ac fin și o lupă.
Scoate cu mare grijă toată scama acumulată în mufa telefonului.
Dacă nu a dat bun rezultat mergi la service.