Cu bonul de casa sau factura te prezinti la cei de la altex si intrebi daca aceata problema este acoperita de garantie
Bună!
"In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie" - SURSA :
http://www.altex.ro/garantii-produse/
Dacă ai observat că NU ai Certificat de Garanţie, ar fi TREBUIT să-l SOLICIŢI!
Dacă ai cumpărat telefonul de la un magazin "fizic", atunci mergi cu el la acel magazin!
Dacă ai cumpărat online, atunci iei legătura cu "Serviciul Relatii Clienti" :
http://www.altex.ro/contacts/
Apoi cu Service-ul...
"Service produse
ALTEX si-a propus sa ofere solutii complete care sa raspunda cat mai bine oricaror nevoi exprimate de clientii sai. Prin urmare, centrele noastre regionale de service iti stau in permanenta la dispozitie pentru a te ajuta.
Garantia este asigurata pentru urmatoarele branduri: Belkin, Bandridge, Easy-Touch, Trust, Logitech, Chicony, Microsoft, Asus (periferice si accesorii ), Lexmark, Davio, Myria, Brondi, Cata, Terraillon, Teletech, Rainford, United, Videoton, Sony ( console ), Kingston ( carduri si stick-uri de memorie ), Rotel, Heller, Hyundai, Americool, Unionaire, Eltax, Fujitsu, Gericom, Disney, Netlogic, Sanyo.
Complet Electro Serv
Calea Giulesti nr.1-3 (Mediagalaxy Bucuresti-Bricostore)
Telefon relatii clienti: 0801025839 taxabil cu tarif local
Garantia pentru celelalte branduri este asigurata de producatori/ importatori prin retele de service proprii specializate." - SURSA :
http://www.altex.ro/ajutor/
Toate cele bune.