Le-am incercat si pe alea acum si tot ca nu exista zice... si oricum zice,, introduceti ultimele 6 cifre din actul de identitate dupa cele 2 litere din serie" si in paranteze scrie ( nu din CNP) sau cv de genulam incercat oricum nu merge, alte idei?
Atunci contacteaza un reprezentant Orange la serviciu clienti:
numãrul scurt 411 de la telefonul tãu mobil gratuit si o sa primesti informatiile necesare pentru codul PUK s-au deblocarea acestuia
(sa ai cartea de identitate la indemana)
Salut,
Pentru obtinerea codului PUK la *100#, este necesar sa introduci parola Orange Thank You. In cazul abonamentelor incheiate pe persoana fizica, parola Orange Thank You este reprezentata de numarul din 6 cifre de langa seria cartii de identitate. Daca insa ai modificat aceasta parola si nu ti-o mai amintesti, trebuie sa suni la Serviciul Clienti pentru redefinirea ei. Daca ai un cont online, poti sa afli codul PUK din sectiunea « Servicii »/ « Deblocare cartela SIM ».
O zi buna,
Orange Helpers