| Lucaaragiale23 a întrebat:

Salut.
Am o întrebare, mi-am luat un telefon nou de la Motorola și eram curios daca garanția data de producător acoperă daunele cauzate de client, ecran spart etc. Si când mă refer sa acopere sa nu coste piesele de schimb și eventual doar mana de lucru sau nici aia.
Ce acoperă mai exact aceasta garanție?

3 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Garantia acopera doar defectiunile care nu sunt cauzate de client. Eu l-am trimis in reparatie, G72, si a trebuit sa bifez pe cererea de reaparatie ca nu este spart sau indoit.

| Wr3nch a răspuns:

Garantia nu acopera soc mecanic (dat de podea) nici contactul cu lichide (scapat in apa). Nici ca il tii langa magneti.

| mastadont a răspuns:

Nu, garanția nu acoperă așa ceva, pentru asta trebuie făcută o asigurare separată care se plătește lunar.