Cu siguranta este o eroare software a sistemului de operare. Poti incerca revenirea la setarile din fabrica (vei pierde toate datele din telefon, este recomandat sa faci un backup inainte).
Daca problema tot nu a disparut atunci trebuie trimis telefonul in service, acest lucru il poti face din orice Orange shop.
Incearca sa. Il duci la un specialist sau daca nu incearca sa ii dau cumva resetare asa mi s-a intamplat si mie dar eu iti sugerez sa il duci la un specialist, nu costa asa de mult adica este in buget de 50 de lei funda? Sper ca te-am ajutat
Bună!
Îl pui la încărcat timp de 2-3 ore şi, apoi, FĂRĂ să-l scoţi de la încărcat, să încerci să vezi dacă se deschide corect.
Dacă se deschide şi nu se mai restartează, atunci e ok şi este posibil să fi fost descărcată ( sau este defectă ) bateria.
Dacă nu, atunci poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9300-galaxy-s-iii/
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......o-default/
http://www.tsar3000.com/....../index.php
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă nu reuşeşti să rezolvi "problema", atunci duci telefonul la un Service.
Toate cele bune!
Ionut203445325783168323565332234567 întreabă: