Bună!
Posibil să fie defectă bateria :(
Pentru o eventuală eroare de soft, ÎNTÂI poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
"How can I reset my smartphone when apps hang or crash :
Press and hold the Power Button + Volume Up Key for 12 seconds.
When you see the LCD screen go to black, Release the keys immediately. The device will reboot.
Note: If you see a menu, select Normal Boot by using the Volume Up key to highlight Normal Boot, then press the Volume Down key to select and reboot." - SURSA :
http://acer.custhelp.com/......smartphone
http://www.hardreset.info/devices/acer/acer-liquid-z3/
Vezi şi metodele de la linkul :
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă nu reuşeşti să rezolvi "problema", atunci duci telefonul + încărcătorul la un Service pentru diagnosticare ( apoi, probabil vei cumpăra o baterie nouă ).
Toate cele bune!