| AndreiMarin499 a întrebat:

Salut am o problema și ași dori sa ma ajutați cu un sfat daca puteți am un abonament la Telekom de tv, internet și telefonie fixa și unul de telefonie mobila recent am observat pe factura ca mai am de platit dupa înca un abonament de telefonie mobile problema e ca eu nu am semnat nici un contrac nici acord-ul nu mi l-am dat m-am dus sa vorbesc cu ce-i de la telekom au zis ca nu au ce sa faca decat eventual sa reziliez contractul și sa platesc prețul echipamentului (telefonului) pe care eu nici macar nu l-am primit.

Răspuns Câştigător
| doctorandus a răspuns:

Daca nu ai comandat asa ceva, te duci la Politie si explici situatia, faci plangere penala si trimiti o copie la Telekom.

5 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Un contract pentru un anumit tip de abonament, cu sau fara telefon, tot ai semnat!---altfel, nu ai fi beneficiat de serviciile respectivului furnizor. Vezi ce scrie in contract la capitolul "obiectul contractului-pachetul de servicii-descriere". Daca ai nedumeriri iei factura cu pricina + contractul si mergi la magazinul Telekom din localitate. In cazul in care iti cer sa platesti pretul vreunui echipament, cere-le dovezi(factura interna, contract de inchiriere)--- totul poate fi gasit in baza lor de date!

| AndreiMarin499 explică (pentru alessia5158):

Aici e vorba ca eu nu am semnat nici un contract pentru acel abonament dar cu toate astea e „al meu" nu am nici macar contract de la acel abonament deoarece nu am semnat nimic și nici nu am primit nimic doar m-am trezit ca mai am un abonament de platit.

| alessia5158 a răspuns (pentru AndreiMarin499):

Daca n-ai semnat un contrat pe suport de hartie, banuiesc ca ai comandat furnizarea servicilor fie online pe site-ul magazinului, fie prin telefon.
Daca ai comandat prin telefon contractul se consideră încheiat la data la care ai semnat oferta sau la care ai transmis consimțământul tău scris pe suport durabil către furnizor, și nu la data la care a avut loc convorbirea telefonică.
Daca ai comandat serviciile de pe site, din magazinul online Telekom, furnizorul trebuie sa iti confirme pe un suport durabil faptul ca ti-a acceptat comanda.Acesta este, de fapt,momentul incheierii contractului. De altfel, insusi furnizorul Telekom, la " Termeni si conditii achizitie produse si servicii online Telekom Romania Mobile" spune ca :
"Data la care se considera incheiat contractul la distanta dintre client si Telekom Romania Mobile reprezinta momentul livrarii cu succes a coletului ce contine podusele /documentele aferente comenzii(cartele SIM, terminale, accesorii, etc.

p.s. Gasesti mai multe informatii despre contractele la distanta pe website-ul ANCOM :http://www.ancom.org.ro/contractul-de-telefonie-pe-intelesul-tau_4809

regis
| regis a răspuns:

Nu mai vorbi, scrie-le. Si daca răspund negativ, forwardeaza la AN8PC

Răspuns utilizator avertizat