| MultiCore a întrebat:

Am trimis un telefon defect cu garanție la un magazin Orange. Ei mi-au spus că în termen de 15 zile lucrătoare îmi va fi înapoiat. Termenul expiră în 2 zile. Dacă nu îl primesc înapoi, voi putea cere o restituire a banilor, sau o schimbare a lui cu unul identic sau altul la același preț? În cazul în care ei nu vor accepta acest lucru, voi putea apela la Protecția Consumatorului, sau îmi vor oferi un telefon de împrumut până vine al meu?

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Teoretic daca telefonul era cumparat de la ei pe numele tau trebuia sa iti dea deja un telefon de imprumut.

Daca nu vine pana in doua zile primul pas ar fi sa suni sa vezi care e treaba. Cu inlocuitul citeste ce scrie in contract. Eu stiu ca iti da alt telefon nou daca il trimiti de 3 ori in garantie

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Poti cere restituirea banilor sau inlocuirea doar daca nu poate fi reparat. Eventual, pentru depasirea termenului de reparare, poti cere doar despagubiri si pe acestea numai in justitie. De asemenea ii poti reclama si la protectia consumatorului.