1. NU se pune limba pe terminalele bateriei, se masoara cu multimetru.
2. eu am reusit la un galaxy gio care arata 0% si o zi daca o ii bagai bateria la incarcat sa "repar" bateria prin scoaterea a doua fire dintr-o sursa pc, rosu si negru adica 6v si sa ii dau "suturi" repetate de cateva secunde vreo cateva minute. Dupa ce am bagat-o in telefon bateria era incarcata 10%, a mers sa o incarc in telefon si merge si astazi. Nu zic sa faci si tu la fel, dar daca nu vrei sa il duci la service si garantie...
Nu vreau sa creez cearta, insa de ce nu-l duci la un service? Il ai de 6 luni, asta inseamna ca mai ai garantie la el.Ti-e lene sa-l duci pana acolo? Nici nu stiu de ce mai stai pe situl asta si nu esti intru-n service sau de ce nu suni la eMAG. Infine din punctul meu de vedere e bateria 100%, insa inainte sa-ti achizitionezi una noua gandeste-te ca bateria e destul de scumpa http://www.eurogsm.ro/......i9300.html decat sa dai 80 de lei mai bine il duci intru-n service cu garantia si macar stii sigur ca aceea e problema si nu alta. Bafta.
Uite,suni la cei de la eMAG si le sesizezi problema. Probabil vor cere telefonul inapoi cu garantie cu tot (Daca sunt o firma serioasa vor plati ei drumul)normal intr-un service la un produs se lucreaza circa 31 una de zile, daca nu reusesc sa faca ceva cu produsul returnat au obligatia sa-ti inmaneze unul nou. Daca dupa o luna iti trimit telefonul tot asa cum l-ai trimis apelezi la protectie consumatorului, insa inainte de a apela (ii ameninti pe cei de la eMAG, sau pe cei de la service) daca nici asa apelezi la protectia consumatorului si de acolo te ajuta ei. Acum imi readuc aminte ca un prieten de al meu, avea aceeasi problema doar ca la un note 3 tot asa a patit l-a primit inapoi defect, iar dupa a apelat la protectia consumatorului si gata in 2 zile era gata.