| Belengherul a întrebat:

Am un telefon Samsung Mini 2 s6500 si nu reusesc sa-mi activez serviciul webnwalk de la Cosmote. Inainte am mai avut activata optiunea asta pe acelasi telefon, dar acum nu-mi mai iese. Imi tot zice ca nu e compatibil telefonul meu. Am creat mai multe profile, dar degeaba. Cum pot rezolva situatia?

3 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Dai o fugă la cosmote și te rezolvă!

um pot seta telefonul meu pentru a utiliza serviciul Web'N'Walk?


In urma activarii serviciului Web'N'Walk, vei primi si un mesaj de confirmare: Un SMS de la numarul scurt 9691 prin care ti se va cere sa raspunzi pentru a solicita setarile de telefon pentru serviciul Web'N'Walk.
Daca ai serviciul deja activ si inca nu ai setat telefonul, trimite un SMS gratuit la 969 cu textul "SETARI".

Poti opta sa introduci si manual parametrii generali pentru configurarea telefonului:
Creati un profil cu numele:Webnwalk
APN (Access Point Name):wnw
Nume utilizator:wnw
Parola:wnw
Pagina de start: http://m.webnwalk.ro
Autentificare: Normala

Selectati profilul ca implicit(activ) la setari internet si setari java
Opriti si reporniti telefonul.

In cazul in care ai configurat manual telefonul, nu uita sa accesezi http://mini.opera.com/wnw_ro pentru a descarca si instala Opera Mini Web'N'Walk.

Nota: Daca telefonul tau nu figureaza in lista telefoanelor compatibile cu acest serviciu, nu putem garantata pentru:
- functionarea serviciului WebnWalk
- afisarea corecta a paginilor accesate
- compatibilitatea cu aplicatia Opera Mini si compatibilitatea continutului descarcat din portal.

http://cosmoteromania.custhelp.com/......27n%27walk

| Schatzyyyyy a răspuns:

Mergi la cosmote!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Deoarece spui că înainte ai mai avut această opţiune pe acest telefon, ar TREBUI să meargă şi acum.

Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ) din Meniul telefonului, sau "hard reset" cu metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-gt-s6500-galaxy-mini-2-hard-reset.html

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Apoi, să încerci să activezi IAR opţiunea respectivă.

Vezi modalitatea de activare a serviciului la linkul "oficial" :
http://www.wnw.ro/cum_conectez.html

Vezi şi setările aferente la linkul :
http://cosmoteromania.custhelp.com/......27n%27walk

Toate cele bune.