| valensteyn12 a întrebat:

Salut cine ma poate ajuta cu reinstalarea, sistemului de operare la un Nokia n900? sa raspunda doar cei care stiu mersi

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Mda, CIUDATĂ situaţie! :-?

Telefonul a fost CODAT ( cumva )?
În acel caz, e posibilă o astfel de situaţie dacă NU a fost decodat corect...

*-:) Ai încercat să-i faci "factory reset" din Meniul telefonului?


Eventual, să ÎNCERCI să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ) din Meniul telefonului, sau "hard reset" cu metodele explicate la linkul :
http://www.resettoo.com/nokia-n900-hard-reset-procedures

http://www.hardreset.eu/nokia_n900_hard_reset_soft_reset_en.html

http://mynokiablog.com/2010/01/03/how-to-hard-reset-nokia-n900/

http://thehandheldblog.com/......ory-state/

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...


De asemenea, poţi încerca să descarci ultima versiune de Nokia Suite ( de la linkul oficial/următor ) şi să încerci să faci update de soft ( şi asta ar TREBUI să corecteze erorile softului ) - vezi linkul :
http://www.nokia.com/gb-en/support/product/n900/

Dacă nici aşa NU va merge, mai dă-mi un mesaj şi vedem unde găsim softul ( Maemo 5 ).

6 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

N-ai precizat ce "probleme" are!

Eventual, precizează ce are şi vedem ce se poate face.
Eventual, dacă ai mai încercat să-l resoftezi şi te-ai ales cu vreo eroare...


Toate cele bune.

| valensteyn12 explică (pentru bursuc001):

Imi afiseaza in engleza toate functiile telefonului in afara de apeluri sunt functionale restartati pentru a remedia problema, bineinteles ca nu se intampla nimica tot aces mesaj imi apare, l-am mai resoftat acuma 3 luni asta dupa ce la service nu au reusit sa o repare si au tinut-o si 2 saptamani la ei, tot cu aceasta problema, atunci am gasit pe google un forum unde scria pas cu pas ce trebuie sa fac si in maxim o ora telefonul era perfect functional dar acuma nu il mai gasesc...

| valensteyn12 explică (pentru bursuc001):

Softul maemo 5 o am e de la vanilla al 3 link ce mi l-ai trimis, ar trebui sa functioneze dar nu pot reinstala softul decat diseara dupa 8, o sa te tin la curent big grin

| bursuc001 a răspuns (pentru valensteyn12):

Okwinking

| valensteyn12 explică (pentru bursuc001):

De reinstalat softul am reusit dar problema persista, asa ca am mai cautat putin pe google si era n forum in care spunea sa pun hartie sau ceva pe cartela sim,(intre sim si baterie)am spus sa incerc si varianta asta, am pus hartie atata cat sa apese putin pe sim si merge brici laughing) mersi pentru link-uri big grin

| bursuc001 a răspuns (pentru valensteyn12):

Cu plăcere!

Înseamnă că s-a lărgit puţin suportul în care se introduce SIM-ul şi din acea cauză NU citea cartela happy

Nu mi-am dat seama că nu poţi trimite nici mesaje, am crezut că problema se referea doar la apeluri...
Atunci ţi-aş fi recomandat să verifici cartela.

Şmecheria asta o folosesc de vreo 2-3 ani în telefonul meu deoarece NU are "şină" la SIM şi e ţinut doar de baterie - atunci am pus acea hârtiuţă între ele ca să apese mai tare SIM-ul laughing

Da, aste e!
Nici nu mă gândeam la chestiuţa asta.
Am crezut că telu a fost codat şi nu l-au decodat corect...

Bine că s-a rezolvat până la urmă!


O zi frumoasă.

| bursuc001 a răspuns (pentru valensteyn12):

Mda, CIUDATĂ situaţie! :-?

Telefonul a fost CODAT ( cumva )?
În acel caz, e posibilă o astfel de situaţie dacă NU a fost decodat corect...

*-:) Ai încercat să-i faci "factory reset" din Meniul telefonului?


Eventual, să ÎNCERCI să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ) din Meniul telefonului, sau "hard reset" cu metodele explicate la linkul :
http://www.resettoo.com/nokia-n900-hard-reset-procedures

http://www.hardreset.eu/nokia_n900_hard_reset_soft_reset_en.html

http://mynokiablog.com/2010/01/03/how-to-hard-reset-nokia-n900/

http://thehandheldblog.com/......ory-state/

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...


De asemenea, poţi încerca să descarci ultima versiune de Nokia Suite ( de la linkul oficial/următor ) şi să încerci să faci update de soft ( şi asta ar TREBUI să corecteze erorile softului ) - vezi linkul :
http://www.nokia.com/gb-en/support/product/n900/

Dacă nici aşa NU va merge, mai dă-mi un mesaj şi vedem unde găsim softul ( Maemo 5 ).

Întrebări similare