REDWoman care ma ignora, pentru ca i-am spus si alta data ca mananca rahat, si de data asta bate campii, cont bancar se foloseste numai de firmele mici care nu au destui bani in casa
din pacate trebuie sa iti spun ca politica eMAG-ului nu se aplica la "parteneri" care vand prin eMAG, asa ca se aplica politca partenerilor, iar returul trebuie facut la partener, NU la eMAG, chiar am sunat si am intrebat asta cand am dat 3400lei pe telefonul meu
deci nu ai 30zile retur in orice conditii cum ai la eMAG, insa presupun ca l-ai luat prin comanda on-line, asa ca totusi ai 14 zile calendaristice garantate DE LEGE!
TOTUSI, daca ceva merge prost, si nu esti multumit, poti sa ii faci reclamatie partenerului la eMAG, iar daca nu se rezolva sa faci reclamatie la protectia consumatorului si respectivului partener SI EMAG-ULUI... CA SA SE INVETE MINTE SA AIBA PARTENERI NASPA SI APOI SA II ACOPERE CAND DAU TEAPA SAU SA ZICA CA PE EI II DOARE IN KUR CHIAR DACA SUNT PARTENERII LOR, SI DACA NU ERAU PE EMAG, NU AI FI CUMPARAT DE LA EI!
iar in functie de gravitate, chiar politiei
Unii parteneri eMag stipuleaza clar pe site-ul propriu ca returul banilor se face exclusiv in cont bancar, si nu in numerar, fara sa faca distinctia intre persoane fizice si juridice.
Eu m-am lovit de acest lucru si am renuntat la produsele acelui partener, tocmai din cauza conditiilor de returnare a banilor.
Salutare! De cele mai multe ori returul sumelor de bani se fac prin cont bancar către clientul nemulțumit de produs.
AlexMaftei2001 întreabă: