Posibil o defecțiune la senzori
De obicei când ții telefonul în mana ar trebui sa facă așa
Da-i un restart, poate își revine în cel mai bun caz
Iată câțiva pași pe care îi poți urma pentru a remedia și, potențial, rezolva problema:
Reporniți iPhone-ul:
O simplă repornire poate rezolva adesea mici defecțiuni de software. Apăsați și mențineți apăsate butonul de pornire și unul dintre butoanele de volum până când apare cursorul de oprire. Glisați pentru a închide iPhone-ul și apoi reporniți-l.
Verificați Modul Silențios și Volumul:
Asigurați-vă că iPhone-ul nu este în modul silențios (comutatorul de pe lateral nu ar trebui să aibă o linie portocalie). De asemenea, verificați că volumul este crescut. Reglați-l folosind butoanele de volum de pe lateralul iPhone-ului.
Verificați Modul "Nu Deranjați":
Asigurați-vă că modul "Nu Deranjați" este dezactivat. Trageți în jos din colțul din dreapta sus al ecranului pentru a accesa Centrul de control și verificați dacă iconița cu luna în creștere este dezactivată.
Resetați Setările de Sunet:
Accesați "Setări" > "General" > "Resetare" și selectați "Resetează toate setările". Aceasta nu va șterge datele dvs., dar va reseta toate setările, inclusiv cele legate de sunet.
Verificați pentru Actualizarea iOS:
Asigurați-vă că iPhone-ul rulează cea mai recentă versiune a iOS. Uneori, actualizările includ remedieri pentru erori. Accesați "Setări" > "General" > "Actualizare software" pentru a verifica dacă există actualizări.
Verificați Rutarea Apelurilor:
Uneori, sunetul apelurilor este redirecționat către un alt dispozitiv, cum ar fi căștile Bluetooth. În timpul unui apel, atingeți iconița de sunet și asigurați-vă că este selectată opțiunea "iPhone".
Resetați Setările de Rețea:
Dacă problema persistă, puteți încerca să resetați setările de rețea. Aceasta va reseta setările pentru Wi-Fi, rețeaua celulară și Bluetooth. Accesați "Setări" > "General" > "Resetare" > "Resetează Setările de Rețea". Notați că va trebui să reintroduceți parolele de Wi-Fi ulterior.
Restaurați iPhone-ul:
Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu funcționează, ar putea fi necesar să restaurați iPhone-ul ca ultimă soluție. Asigurați-vă că faceți o copie de siguranță a datelor înainte și apoi mergeți la "Setări" > "General" > "Resetare" > "Ștergeți tot conținutul și toate setările".
Sursa: https://www.imyfone.com/iphone-issues/iphone-not-ringing/
Dacă problema persistă în continuare după încercarea acestor pași, este recomandat să contactați Asistența Apple sau să vizitați un magazin Apple sau un centru de service autorizat pentru o diagnosticare mai detaliată și o posibilă inspecție hardware.