Poate fi din 4 locuri:
1. baterie (pe asta imi pun banii)
2. circuitul de incarcare sau priza din telefon
3. cablu de incarcare
4. incarcator
si mai e si vechimea cablului, la telefonul meu m-am trezit ca in loc de sub 2h cat ar trebui sa tina, am si 6h, si daca scot si bag cablul la loc, revine la sentimente mai bune
Da, cu sfatul calduros sa il trimiti in garantie sau sa mergi la service. Probabil e de la mufa sau baterie, si is cam greu de schimbat singur.
Dai resetare la setarile din fabrica INCERCA CU UN INCARCATOR NOU ORIGINAL DE SAMSUNG INCERCA SI CU UN CABLU NOU NOUT
APOI da-l la gunoi
sau mergi cu el la un service sa iti schimbe mufa de incarcare
Mai încearcă alte încărcătoare sau du-l în sevice, probabil trebuie schimbat acumulatorul.
Este o eroare vizuală, un BUG vizual se numeşte, eu am un Samsung Galaxy A5 din 2017 şi tot la fel îmi face, după o repornite şi o actualizare îşi revine în general, la mine de exemplu câteodată nu apare fulgerul dar de fapt e încărcat FULL, e o eroare de afişare...