De obicei aceste comenzi dureaza foarte mult pana se finalizeaza, desi 3 saptamani mi se para enorm. Incearca sa ii contactezi, sa le explici situatia si sa ceri o lamurire, ai acest drept. Cat despre faptul cu ce se arata pe site si in stocul lor e normal. Pe site apar unele lucruri in stoc desi in realitate ele pot fi epuizate desi nu sunt actualizate, toate chestia tine de actualitate si nu te poti baza pe faptul ca ce vezi acolo este si dincolo. Funda?
Daca nu au facut un sistem super sofisticat de inventariere si aducere la zi automata a magazinului on-line (care cam, costa) atunci toate modificarile pe site trebuiesc operate manual, iar cine le opereaza in general are si altceva de facut, asa ca s-ar putea sa nu aiba timp (asa se economisesc banii intr-o companie, supra-incarci pe cineva) si de aia apar discrepante
insa dupa 3 saptamani, eu i-as suna zilnic si i-as capia, iar dupa 3 zile fara un raspuns concret as renunta la comanda si (daca deja ai platit-o) mi-as cere banii inapoi, sa se invete minte sa NU isi bata joc
si, BTW, daca iti fac fite, poti sa te duci binemercic la protectia consumatorului si sa le faci reclamatie, dupa 3 saptamani chiar e clara bataia de joc!
XxKAMELIAxX întreabă: