| IubescNutellla a întrebat:

Am o problema foarte mare! Am cumparat acum 3 luni, adica prin 26 decembrie un Samsung Galaxy A5 de pe eMAG.
Credeam ca totul va fi bine si frumos. Insa am probleme foarte mari. Am probleme cu semnalul. Recunosc, in aer liber are semnal full, insa la mine in casa, la parter, nu am semnal deloc. Am 1 linie si chiar 0 linii din 4...in cel mai bun caz prind 2.
In concluzie, am sunat la garantie. Firma se numeste Diangi.
A sunat mama si le-a spus problema. Acestia au spus sa sunam la eMAG sa decida ei cine va plati transportul, pentru ca telefonul trebuia dus in Bucuresti la garantie.

Si am deci sa ma duc cu el la un service GSM ca doar noh. nu vreau sa ma complic.
In concluzie, am 2 intrebari:

1. Daca ma duc cu telefonul sa un service GSM, garantia telefonului ramane valida?

2. Voi ce parere aveti? Sa ma duc cu el la service?
P.S. Am citit pe internet cum ca A5 si A3 sunt primele telefoane ale Samsungului care au carcasa de metal, deci poate fi ceva software? Sa fie de la telefon sau asa a fost facut?


FUNDA :*

1 răspuns:
| IubescNutellla explică:

Are folie de sticla si are o husa gen carte, care acopera si fata si spatele + ca am schimbat cartela luand in calcul demagnetizarea celei vechi.