| yAdrian a întrebat:

Am un Samsung Galaxy S5 (4G+) si o problema. Se misca IN RELUARE! Si nu exagerez, are momente cand stau si cate 1 minut sa intre in amumite aplicatii, nu mai zic ca daca deschis doua aplicatii simultan, deabea se misca. Stiu ca nici un telefon nu e perfect, dar nici chiar asa! Folosesc android de peste 4 ani si nu am patit asta. Nici pe S2!
Aveti vreo idee? Vreo sugestie? Am garantie la el, dar imi cam trebuie ( apropo, aveti idee cat mi-l tine in service cei de la Orange pentru problema mea? )
Dau funda! Multumesc mult!
P.S.: Fara raspunsuri aiurite!

4 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut KnifeEdge,

Iti recomandam sa faci o revenire la setrile din fabrica alea telefonului, dupa ce ai facut back-up pentru continutul telefonului tau. Daca situatia persista, iti recomandam sa mergi intr-un magazin Orange cu factura de achizitie si garantia pentru a fi trimis in Service. Durata maxima de reparatie la Orange Service este de 15 zile calendaristice.

Cu prietenie,
Orange Helper

| Roxin a răspuns:

Salutare!

I-ai facut update?
Ai aplicatii mari pe el?
Iti recomand sa ii faci o resetare din fabrica sau sa ii reinstalezi Android-ul.
In Orange intarzie 14 zile lucratoare, dar daca e pe abonament poti cere telefon de inlocuire pana iti revine din service.
Mentionez ca cele 14 zile reprezinta timpul maxim de asteptare.

Seara buna!

| yAdrian explică (pentru Roxin):

Salut! Din pacate, da, i-am facut update, 5.0.2 am pe el.
Aplicatii mari nu prea, dar am ceva aplicatii pe el...
Telefonul a fost cumparat la mana a doua, in stare perfecta, spunea vanzatorul. El i-a dat restart din fabrica atunci cand l-am cumparat. Posibil ca la mine sa se fi virusat/intamplat ceva ce sa cauzezs acest "defect"?
Cat despre reinstalarea Android, as reveni cu cea mai mare placere la 4.4.2 sau 4.4.4, dar 1. Nu ma prea peicep si mi-e teama sa nu stric ceva la el. 2. Mi-e teama sa nu pierd garantia daca intervin eu asupra sistemului de operare.

| GabrielStn a răspuns:

E posibil sa ai si virusi in telefon, asa ca te sfatuiesc sa il resetezi. Daca dupa revenirea la setarile din fabrica, dispozitivul se comporta la fel, atunci mergi la Orange si inlocuieste-l.