Daca ai asigurare suplimentara (pe langa garantie) pentru cazuri de deteriorare, furt etc, atunci trebuie sa citesti cu atentie clauzele de asigurare, de unde reiese daca vei fi sau nu despagubit si in ce conditii.
Asemenea asigurari extind clauzele de garantie si de multe ori acopera chiar si costul integral a unui telefon nou (asemanator asigurarilor de casa sau de masini etc.).
Clar trebuie sa il repari pe banii tai. Ei asigura garantie in cazul in care produsul nu a fost deteriorat de cumparator, ci vine cu vreun defect din fabrica. Daca l-ai supus la socuri mecanice, l-ai scapat in apa sau mai stiu eu ce, n-o sa ti-l faca "moca". In garantie ai scrisi toti termenii.
Trebuie sa te duci sa întrebi la ei, pentru ca mi se pare ca nu acoperă șocurile mecanice. O prietena l-a scăpat în apa, era în garanție și i-au zis ca garanția nu acoperă ce are telefonul ei, asa ca trebuia sa plăteascs vreo 1300 de lei.