Pe dispozitivul iPhone, accesează Configurări > Conexiune celulară > Opțiuni date celulare. Dacă operatorul de telefonie acceptă serviciul Voice over LTE (VoLTE), vei vedea aceste opțiuni:
Dezactivat: dezactivează LTE
Voce și date: permite apeluri vocale și utilizarea de date celulare prin LTE
Doar date: permite utilizarea de date celulare, însă nu și apeluri vocale prin LTE
Dacă operatorul tău de telefonie nu acceptă serviciul VoLTE și este un operator de telefonie GSM, vei vedea aceste opțiuni:
LTE sau 4G: permite utilizarea de date celulare prin rețeaua LTE sau 4G (atunci când este disponibilă).
3G: permite utilizarea de date celulare prin rețeaua 3G (atunci când este disponibilă).
2G: permite utilizarea de date celulare prin rețeaua 2G (atunci când este disponibilă).
În funcție de operatorul de telefonie mobilă, 4G poate indica o conexiune UMTS sau o conexiune LTE. Dacă operatorul tău de telefonie nu acceptă serviciul VoLTE și este un operator de telefonie CDMA, vei vedea doar opțiunea Activați LTE. Această opțiune permite utilizarea de date celulare prin rețeaua LTE (atunci când este disponibilă).
Și eu tot de la Vodafone am iar astăzi nu m-am putut conecta la datele mobile absolut deloc, ceea ce mă face să cred ca problema este de la rețeaua lor ci nu de la telefoanele noastre.
Mai așteaptă până mâine și încearcă să dai un restart la telefon.