Pretul cel mai mic (la abonament "Nelimitat").
Calitate asemanatoare cu celalalte retele (semnalul functioneaza in regim "roaming intre retele).
Daca ai telefon bun, atunci functioneaza bine.
Pe voce nu am niciun reproș, merge ca oricare altă rețea. Însă pe date, este praf. Pierzi semnalul aleatoriu, de îți merge cu kb/s în centrul orașului. În principiu având în vedere prețul, nu este un mare dezavantaj.
Eu nu am dar si-a bagat bunica mea de la digi cablu si net si abonament la tel si de atunci abia mai pot sa o sun, ba nu primeste apelurile, ba se inchide ca nu e semnal, la orice vant sau ploaie nu mai poate sa se uite la tv. Cred ca depinde si de zona, ca nu au acoperire asa buna peste tot
Este bun, dar are semnalul cam slab uneori sau lipsa semnal în anumite zone de Tară.
Eu am abonament la ei de vreo 5-6 ani, nu il platesc eu, dar imi vine lunar sms cu suma pe care o am de platit si niciodata nu am avut cost suplimentar, nici macar cu cantitatea de internet folosita, eu folosind foarte mult telefonul in zone fara semnal WI-FI, am avut initial de platit pana in iunie 2020 undeva la 85 de lei pe luna, de atunci a crescut pretul cu 10 lei, de ce nu stiu, dar am avut mereu de platit intre 94 si 96 de lei maxim la abonament in ultimii 2 ani. Legat de semnal nu ma pot plange, sunt locuri in Romania unde semnalul e ceva mai slab, dar daca esti intr-un oras mare, rar ti se poate intampla sa nu ai semnal. In unele zone e de inteles sa nu ai acoperire. La internet e cam aceeasi situatie, in general am semnal peste tot, mai rar am intalnit zone fara semnal, si eu m-am plimbat destul de mult prin tara in ultima vreme, nu am avut probleme majore, nici macar mici probleme nu imi amintesc sa fi avut. Depinde si ce telefon ai, depinde si de ce angajati dai, cand apare o problema, pentru ca pot aparea, e bine sa discuti cu ei si problemele se pot rezolva. Daca suntem calmi, discutam frumos cu angajatii de la firma, se poate rezolva problema. Daca intr-adevar, nu se rezolva nimic, exista ANPC sau eventual judecatoria, prin care sa poti rezolva din punct de vedere legal orice fel de problema aparuta cu o firma de telecomunicatii. Si trebuie si noi ca si consumatori sa citim foarte bine clauzele din contractul pe care il semnam, sa verificam sa nu existe vreo clauza abuziva si daca se respecta contractul, lucrurile pot merge doar inspre bine si atunci cand apare o problema, sa ne cunoastem si drepturile.
Mie îmi merge extrem de bine.
Cu datele nu mă uit la filme sau să-mi descarc ceva pe pc, deci pentru plăți, mesagerie, etc. e ok. Pentru scopul ei zic că-și face treaba cu brio. Plus că pe TPU doar pe datele de la digi pot intra aici unde locuiesc acum, altfel nu se încarcă site-ul.
Prin București și prin Teleorman sunt super mulțumit de ei. Preț... Mai mic decât competitorii. Cred că cel mai bun. Nu m-aș muta de la ei vreodată, dar dacă și ar fi să plec, aș pleca pe Vodafone.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: