| єχcєєℓ a întrebat:

Revin cu problema prezentată aici:
https://www.tpu.ro/......-de-multe/

Am fost la un magazin Orange (mai mic), le-am explicat problema, le-am prezentat cartela si mi-au spus ca nu nu pot face nimic pentru ca eu am taiat cartela si au nevoie de serie. I-am intrebat ce pot face in aceasta situatie si fie acceptam un program de incarcare pe 6 luni, fie ma duceam la sediu, la un Orange shop mai mare (sincer nu ma pricep, nu cred ca am cumparat vreodata ceva de la Orange in afara de cartela respectiva). M-am dus acolo si ce crezi, ei mi-au propus acelasi pachet de reincarcare dar pe o durata de 12 luni. Mi-au explicat ca nu este tocmai un abonament, ca ma reincarca ei, primesc un mesaj si am timp 14 de zile sa platesc. Mi-au spus ca primele 3 luni sunt gratuite ca am nu stiu ce discount si ca primesc 50 de gb de net daca nu ma insel.

Ideea este ca eu nu am nevoie, am in prezent 340 de gb de net neutilizat si la fiecare incacare primesc bonus cate 30-50 [nu stiu de ce :))]plus ca eu nu consum atat. Eu inteleg ca au nevoie de serie, dar chiar trebuie sa particip eu la programul lor? Sa zicem de exemplu ca nu vreau sa incarc in fiecare luna, nu am avut abonament, nu vreau sa trec la abonament, tot ce vreau e sa imi inlocuiesc cartela deteriorata. Sunt dispus sa platesc naiba 5 euro cat o fi, 2 euro scrie pe site-ul lor.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim- prepay-70

2 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

OrangeHelper te poate lamuri. Trimite-i un mesaj privat.
Poate ca la centru, in Bucuresti, lucrurile stau altfel.
https://www.tpu.ro/utilizator/kcle

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Te rugam sa ne spui numarul tau de telefon, intr-un mesaj privat, pentru a verifica situatia descrisa.
O zi buna,
Orange Helper