| rumi36 a întrebat:

Salut TPU, sunt la Vodafone, atunci cand incerc sa apelez pe cineva spune "apelarea numarului nu este permisa", tin sa mentionez ca imi incarc destul de rar cartela si ca perioada de gratie a fost limitată la 90 de zile..., ultima data cand mi-am incarcat cartela a fost pe 9 noiembrie.

Răspuns Câştigător
| stefstefansteff123 a răspuns:

Alut! Îmi pare rău să aud că întâmpini probleme cu serviciul de telefonie Vodafone. Problema pe care o descrii pare a fi legată de lipsa creditului sau de expirarea perioadei de grație pentru utilizarea serviciului.

Pentru a remedia situația, îți recomand să faci următoarele lucruri:

Verifică soldul: Asigură-te că ai suficient credit pe cartelă pentru a efectua apeluri. Poți verifica soldul introducând *#100# și apăsând butonul de apel.

Reîncarcă cartela: Dacă soldul este insuficient, reîncarcă-ți cartela cu credit. Puteți face acest lucru la un magazin Vodafone, la un chioșc de reîncărcare sau prin intermediul altor metode disponibile în zona ta.

Verifică perioada de grație: Asigură-te că nu a expirat perioada de grație de 90 de zile. Dacă a expirat, va trebui să reîncarci cartela pentru a-ți reactiva serviciul.

Contactează serviciul clienți Vodafone: Dacă problema persistă, contactează serviciul clienți Vodafone pentru asistență. Poți face acest lucru prin intermediul unui alt număr Vodafone sau de la o altă rețea, dacă este posibil. Personalul serviciului clienți te poate ajuta să identifici și să rezolvi problema.

Este important să menționezi toate detaliile relevante atunci când contactezi serviciul clienți, inclusiv data ultimei încărcări și orice mesaje de eroare primite. Astfel, vor putea oferi cea mai bună asistență în rezolvarea problemei tale.

0 răspunsuri: