| lavinius12345 a întrebat:

Salut tuturor! Mi-am activat o optiune de internet pe mobil (Internet Weekly de la Telekom cu 2 euro pe saptamana ) si in curand se va termina.Eu vreau dupa ce se termina sa imi activez alta optiune. Cum fac sa o dezactivez pe aceasta dupa ce se duce termenul?

Răspuns Câştigător
| Mihai437 a răspuns:

Esti la Telekom, Deci uite cum faci. Incearca sa nu ai credit pe tel in momentul in care expira aceea oferta, deoarece daca ai credit, ea se reactiveaza automat, asa ca uite, dupa ce expira optiunea si iti vin mesajele sa reincarci si alte tampeni, nu fa nimica, asteapta macar o zi, dupa aceea poti activa orice oferta doresti. Succes:

1 răspuns:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!


"Net Mobil Weekly

Activează Net Mobil Weekly şi ai 250 MB trafic de date inclus pentru doar 2 Euro credit pe săptămână (TVA se achită la achiziția cartelei sau a valorilor de reîncărcare).

Net Mobil Weekly este compatibil cu oricare dintre extraopţiunile de voce disponibile la Cartela Telekom Romania Mobile (inclusiv Cartela MTV Mobile), mai puțin Cartela Internet.

Traficul inclus este valabil o săptămână (7 zile) din momentul activării.

Traficul de date suplimentar va fi tarifat conform tarifelor disponibile pentru extrabeneficiul Net Mobil Weekly (0.20 € credit/MB).
Promoție

Trafic de date gratuit în aplicația Joyn by Telekom Romania.

Activare/Reactivare

MyAccount, secţiunea "Extrabeneficii"
Apel gratuit *100# sau 1234
SMS gratuit cu textul A WEEK la numărul gratuit 638

Poţi activa Net Mobil Weekly de câte ori vrei în interval de o săptămână.

Net Mobil Weekly se reactivează automat la o săptămână (7 zile) de la ultima activare dacă ai credit suficient în cont.

În cazul în care nu ai credit suficient, reactivarea va fi amânată până când reîncarci şi acumulezi creditul necesar, dar nu mai târziu de 31 iulie 2015.

Dacă Net Mobil Weekly este activ pe cartela ta împreună cu o altă extraopţiune (cu beneficii de voce), iar reactivarea a fost amânată pentru amândouă din lipsă de credit, reactivarea se va face în următoarea ordine:

dacă există suficient credit pentru reactivarea extraopţiunii cu beneficii de voce, aceasta va fi prima reactivată;
dacă nu există suficient credit pentru reactivarea extraopţiunii cu beneficii de voce, dar există suficient credit pentru reactivarea Net Mobil Weekly, acesta din urmă va fi reactivat.

După reîncărcare, reactivarea se face în maximum 24 ore, urmând a fi notificat printr-un SMS de confirmare.
Dezactivare

MyAccount, secţiunea "Extrabeneficii"
Apel gratuit la 1234, Servicul de Relații cu Clienții

Dezactivarea se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de o săptămână.
Utilizare beneficii

În cazul în care Net Mobil Weekly este activat pe o cartelă pe care mai este activă o extraopţiune (care include şi trafic de date), ordinea de consum a datelor va fi următoarea:

trafic de date inclus în extraopţiunea principală;
trafic de date inclus in Net Mobil Weekly;
trafic de date inclus disponibil din bonusuri, reîncărcări, opțiunea MINI sau ForYou 3075 (dacă este cazul);
traficul de date suplimentar va fi tarifat conform tarifelor disponibile pentru Net Mobil Weekly (0.20 € credit/MB).

Beneficiile incluse în opțiunea Net Mobil Weekly şi rămase neconsumate nu se vor reporta de la o săptămână la alta.

Beneficiile neconsumate se pierd la momentul activării/reactivării opţiunii Net Mobil Weekly sau la activarea unei alte opțiuni Extra Net Mobil.

Traficul de date inclus este naţional şi se consumă cu o granularitate de 10 KB.

Traficul efectuat în Roaming va fi tarifat adiţional conform politicii actuale de tarifare.

Viteza maximă pentru traficul de date inclus este de până 21.6 Mbps pentru download și 5.76 Mbps pentru upload.

În cazul în care serviciul Wireless Internet este activ la momentul activării opțiunii Net Mobil Weekly, acesta va fi în mod automat dezactivat.
Setări configurare telefon

Pentru configurarea automată a telefonului trimite un mesaj gratuit la 638 cu textul "setari" şi urmează instrucţiunile.

Dacă telefonul tău nu poate fi configurat automat, setările necesare conectării la internet sunt:

1. Parametrii generali pentru configurarea telefonului mobil (accesând internetul de pe telefonul mobil, cu un software specific):

APN (Access Point Name): broadband
Nume utilizator: nu se completează
Parola: nu se completează

Când se face conectarea la internet direct de pe telefon nu este nevoie să se seteze număr de dial-up.

2. Setările necesare conectării printr-un PC (folosind telefonul mobil ca modem)

APN (Access Point Name): broadband
Număr apel:*99#
Username: nu se completează
Password: nu se completează

Info credit

MyAccount;
Apel gratuit 1234, *100# sau *123*7#." - SURSA :
https://www.telekom.ro/product/extra-date-m/preplan128/


Toate cele bune.