N-am ajuns încă să-mi reîmprospătez cunoştiinţele privitoare la contracte, momentan sunt la răspunderea delictuală, dar treburile stau cam aşa. Din păcate, lucrurile nu-s aşa de simple, "obligaţiile" lor contractuale nu se limitează la serviciul de internet şi e posibil să nu fie suficient pentru a putea rezilia contractul, făra a fi obligat la costuri legate de reziliere. Totuşi, dacă vrei să dovedeşti ceva, trebuie să te duci la sediul/reprezentanţa lor, să depui o reclamaţie, să iei bon de înregistrare, şi să aştepţi un răspuns. În cazul în care, acest răspuns nu vine şi problema persistă, să zicem în decurs de 15 zile de la depunerea reclamaţiei, te duci iar la ei, de data asta o să ajungi pe la departamentul juridic, să ceri rezilierea, cu respectivul bon de înregistrare, unde e trecută data, cu contractul pe care l-ai semnat unde se specifică o anumită perioadă în care ei sunt obligaţi să reia furnizarea serviciului în mod normal.
Însă, nu ai precizat de cât timp ţine această problemă, şi eu acum n-am de unde să-mi dau seama, dacă cererea ta e întemeiată, şi apoi nici n-am habar de un contract de Cosmote, pentru a ştii ce anume e stipulat în situaţia in care au lucrări de reparaţie la reţea. Poate la fel de bine să scrie că vor remedia situaţia într-un "termen rezonabil", caz în care... e anevoios să dovedeşti ce anume înseamnă respectivul termen rezonabil.
Recomandarea mea, e să-i laşi în pace şi să insişti cu telefoane, oricum ar fi, depune o reclamaţie scrisă şi cere un bon.
Daca ai router, vezi ca pe interfata lui lui cand intri, la tools parca, nu mai stiu exact, ai un log unde iti arata timpul de conectare. Cat a fost logat, cat nu! Acum depinde si de router, dar majoritatea au!