| andys4u a întrebat:

Am un abonament la Orange de 8 luni de zile si nu este pe numele meu pentru ca sunt minor, problema este urmatoarea timp de 8 luni am platit 10 euro abonamentu iar acum imi vine sa platesc 110 lei, o zis un reprezentant de la Orange ca am 3 abonamente. Cum sa fac sa revin la plata de 10 euro sau sa inchid abonamentu?

4 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Informatiile de acest gen sunt oferite doar titularului de abonament, nu utilizatorului. Roaga titularul sa clarifice situatia abonamentului tau fie prin apel la Serviciul Clienti, fie cu ajutorul colegilor din orice magazin Orange.
O zi buna,
Orange Helpers

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca nu este pe numele tau, de ce vine la tine factura?
Cind mergi sa platesti, spune ca platesti numai pentru numarul... xxx... nr. tau.

| catablondu a răspuns:

Salut, poate titularul de cont mai are doua abonamente, dar tu poti plati in continuare valoarea abonamentului tau. Pe factura apare fiecare numar de telefon si costurile aferente. Daca stii parola thankyou, poti afla exact cat ai tu personal de platit la serviciul clienti sau, mai simplu la *100# ramura facturi.

| y0nutz3ly a răspuns:

Mai are ala care a facut abonamentu mai are el 2... vb cu el.tu platesteti facturi de 10 euro big grin